zapri
...
zapri

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Gorenje

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Gorenje d.d, Program Point, Partizanska 12, 3320 Velenje (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Gorenje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna trgovina Gorenje je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Gorenje d.d, Program Point. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini Gorenje. 

Gorenje in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek Spletne trgovine Gorenje s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve Spletne trgovine Gorenje ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga dobi prek elektronske pošte. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Spletne trgovine Gorenje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Osebna izkaznica

Plačilne metode

  1. Plačilo po predračunu - Če ste se odločili za plačilo po predračunu, bomo na elektronski naslov prejemnika računa poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na naslov za dostavo. 

  2. Plačilo po povzetju – Plačilo po povzetju je primerno, če želite plačilo ob prevzemu naročenega blaga. Ker je pri plačilu ob prevzemu mogoče le plačilo z gotovino, morate biti - ne glede na vrednost naročila - ob prevzemu osebno prisotni. O času dostave vas bomo obvestili po telefonu. Če vam ta način ne ustreza, vas prosimo, da preberete informacije o možnostih plačila s kreditno kartico, prek e-banke in po predračunu. 

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), ki je ob garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo oz. servisni poseg.

Cene v spletni trgovini

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.  Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini Gorenje. 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije, ki se med sabo lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov point@gorenje.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 30 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe. 

Kupec mora blago vrniti na naslov: 
Gorenje d.d., Program Point
Partizanska 12
3320 Velenje

Garancija

Vsi izdelki v prodaji v Spletni trgovini Gorenje imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na Gorenje d.d, Program Point, na Partizanski 12, Velenje. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku.

Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije. 

Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bodo na servisu odpravili brezplačno.
 Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.  

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:
  • neupoštevanje navodil za uporabo, 
  • popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba, 
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka, 
  • malomarno ravnanje z izdelkom, 
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe, 

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na point@gorenje.si.

Dobavni rok

Spletna trgovina Gorenje želi čim bolj ustreči željam vseh kupcev, zato vam kupljeno blago dostavimo na vaš naslov na območju Republike Slovenije. Za določitev točne ure dostave vas bo predhodno poklical naš pooblaščeni dostavljavec. 

Dostava aparatov poteka le ob delovnih dnevih. Če je izdelek na zalogi, je dobavni rok največ tri delovne dni od prejetja elektronskega obvestila na vaš e-poštni naslov, da je vaše naročilo odposlano, v nasprotnem primeru pa ustrezno dlje.

Kupljeno blago vam dostavimo brezplačno do kamionsko dostopnega dvorišča. Vnosa blaga v stanovanje in priklopa aparatov ne zagotavljamo. V primeru, da ob dostavi kupec na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. 

Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju Gorenje d.d., Program Point odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani Spletne trgovine Gorenje, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije.

Komunikacija

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti point@gorenje.si ali po klasični pošti na naslov:

Gorenje d.d., Program Point - Spletna prodaja
Partizanska 12
SI 3320 Velenje

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Glede na to, da ima Gorenje, d.d. vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb, skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora. 

Gorenje, d.d., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). 
 
Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.